virrigpanna

Jag är en sån människa som inte kan sova längre än till nio...
I alla fall så drömde jag om kitemänniskorna, åh, vad jag saknar dem!
Fast inte det att de aldrig hade mat... Pengar till att festa, jo, men inte till att äta ordentligt.
Hade man gjort typ nudlar, då skulle minst två st få smaka. Lämnade man dem på bordet och gick iväg, då hade man inga nudlar kvar.
Och hade man nutella, så tog den slut på 10min.
Men jag fick min mamma att smuggla med en burk till mig, och sen hade jag faktiskt kvar den under resten av lägret!
En sak jag undrar, skulle nutella kunna räknas som nötsmör?
Nu ska jag dra iväg och äta min macka med jordnötssmör!

Kommentarer
Postat av: alva

Varför känner jag typ alltid igen mig själv i dig? xd jag och sova länge går verkligen inte ihop... längre än 9 händer inte. (Y)

2011-10-11 @ 17:47:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0