taggpepptagg

Det här har varit en riktigt bra gympadag!
Först körde vi träning med Flickor Oscaria 2, gick ganska bra, men ni bryr er nog inte om att de körde just överslag med riktig trampett och så...
Sen fick ju jag och Carro skälla lite och tjata om attityden, men det börjar släppa, kommer nog bli riktigt bra snart!:)
Sen körde jag fristående med Flickor Oscaria 1, och jag blev förvånad över hur snabbt det började sitta! Imponerad tränare här!
<dd>
Vi körde en riktigt bra träning, vi gamla tjejer med.
Jag ska inte tävla den första tävlingen vi ska vara med på, är nämligen i Österrike då, men det är alltid roligt med den härliga stämningen i hallen!
Det vart mycket skratt, många konstiga danser och många bra volter, längtar till RM2 i Stockholm i november!

bild i repris!

Igår körde jag också ett finfint 16km pass igår! Började löpa 5km, gå 3, löpa 3, gå 2, löpa 2 och gå 1,25.

Nästan så att det är okej att jag inte är i Norge just nu. Men bara nästan, för jag är så sjukt sugen på att komma ut på snö!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0