tadaa!

Jag hittade boken!!!
Den här bloggens tema skulle ju vara kite, men jag har inte skrivit om det på länge... Inte så konstigt med tanke på att jag inte har någonstans och köra här hemma...
Tråkigt, tråkigt men så är det!
Visst har vi sjöar, men alltså stora stenblock och så... Nää inget för mig. Än.
Och det skulle ju vara ganska bra att ha en kite och en bräda också (och sele, och våtdräkt, och torrdräkt...) menmen.
För några veckor sedan mejlade jag Switchkites kontaktperson i Sverige för att fråga om modeller och gjorde bort mig totalt! Ska man köpa utrustning, köper man 2 drakar, annars går det inte. Och i meljet lät jag som största nybörjaren som frågade om en specifik modell att ha hela tiden. Pinsamt, för jag vet hur det fungerar, (har man bara en så kan man bara köra vid specifika vindförhållanden).
Men som sagt, köp utav kite får vänta tills våren då jag ska till Polen igen.

Kommentarer
Postat av: Alva

Nej jag vill inte heller lämna allt! Men det är ju så awesome... asså aggghhh jag vet inte vad jag ska göra!!

2011-10-19 @ 15:27:54
URL: http://alvabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0