lite strunt

Det här med regelbunden uppdatering har man inte riktigt hört talas om här...
Igår hade vi sista skoldagen på 3 hela veckor! Nu blir det två veckors prao på Reiduns café, och en underbar vecka i Österrike, helt sjukt att jag inte varit på snö än!
Igår hade vi extremt kul på idrotten, planeringen till rörelseverk-uppgiften slutade med dans, trevligt, trevligt .
Sedan satt jag och bråkade med friståendemusiken till småtjejerna och kom på en mittendel, imorgon får vi se om den funkar!
Idag har jag hängt med mina homies, vi gick iväg en sväng på stan och kollade på makeithappen-eventet, jobbigt värre att jag inte hade någon aning om det innan, skulle nog hängt där hela dagen... Såg några bekanta ansikten i kvalet, tydligen kan race-åkare mer än att åka skidor, fast det visste vi redan.
Såg även Anton, även om vi inte umgåtts så mycket eller kommit överens förr känns det himla kul att killen fick en plats på Järpens puckelpistlinje! Och det gjorde han efter ha åkt 10 åk i en puckelpist, grymt!
Kombinationen gymnast/slalomåkare är nog ganska givande;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0