hemma

Tänkte fixa ett litet videoinlägg, MEN det blev inte av, för att Windows Live Movie Maker har sina begränsningar. Så är det, om det är någon som kikar förbi som har förslag på något vettigt, enkelt gratisprogram, så släng in en liten kommentar!
Hur som helst har jag kommit hem från barnträningen, det gick helt okej, men jag längtar tills jag gått utbildningen och fått lite passningstips, nu kör vi bara grundläggande övningar och det blir lite tungt för tjejerna har ju ingen fart riktigt och det blir mycket att lyfta;)
Sen är det näst sista dagen på praoen imorgon! Hemskt! Och så bakade de macarons utan mig igår! Ganska surt då jag tänkte säga att de skulle vänta med det tills jag var tillbaka, men sen tänkte jag att de nog inte skulle baka ändå, och så gjorde de det!
Men imorgon är det dags för äppelpajbak och så ska vi göra morotskaka, den blir sååååå god!
Jag praoar med en tjej som är vegan och då börjar man tänka lite extra sådär...  Synd att det inte finns fler recept och så till mat som är fri från animaliska produkter, eller att recepten inte är så populära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0